Direktlänk till inlägg 16 augusti 2013

Asså Gud!

Av Elin - 16 augusti 2013 19:44

Jag glömmer alltid bort att jag är här på #bloggplatsen  Jag gillar #bloggplatsen men jag ser på youtube eller spelar på Msp  Men asså jag har det jättebra förutom att min #bästa syster Opel14 är på tränings läger tills imorrn 

 I    Opel14  Det är inte länge men iallafall.  Jag kom ihåg bloggen bara för på Youtube var det en tjej som kallas Keyyo som sa att uppdaterar sin blogg lite ibland   Tack Keyyo om du läser detta  #Kissforyou Keyyo



                                                  

                                                  

                                         //Godisbit123

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 15 mars 2014 09:55

Hejhej! Idag skall jag på fotbollsträning   Det brukar vara kul, men man vet ju aldrig   Men varför skulle det inte vara det?  Eh! Vad spelar det för roll? (Det kommer att bli kul) Ja, men jag skall på kalas nästa lördag hos min bff. Det brukar vara ...

Av Elin - 20 januari 2014 15:37

Asså, Tove, Isabelle och Hilda går ju i min klass och dom tjatar bara om hästar elr katter elr hundar, Tove avbryter hela tiden så man får knappt prata själv. Jag tycker Tove och Hilda är jobbigast.  Var vänlig och prata inte så högt om det! Dom komm...

Av Elin - 19 december 2013 20:03

Asså varför måste jag skriva förlåt på varje inlägg?? Jag ska sluta med det nu har jag bestämt:) ...

Av Elin - 10 oktober 2013 18:03

 Asså det var as länge sedan jag la ut ett inlägg  Men varje gång jag ser min syrras på sök grejjen. sorry så mycket!!   Asså kan ni förlåta mig!!   Men imorrn ska jag sova över hos min bästis, på söndag ska jag gå på kalas  Men ska jag berätta e...

Av Elin - 10 februari 2013 10:42

Förlåt så himlans mycket Bloggplatsen!!! Jag lovade att skriva på Bloggplatsen 2 gånger i veckan förlåt förlåt!!! Förlåter ni mig?? Om ni gjorde det skulle det betyda mycket för mig    Jag vet att jag har varit dumma åt dom som följer mig  Snälla söt...

Presentation

Jag heter godisbit123 på moviestarplanet bli gärna vän:)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad betyder jag för er?
 Jag skulle kunna dö för dig
 Jag är din andra halva
 Jag och du är bffs
 Nära vänner
 Känner varandra
 Har pratat med dig
 Vet vem du är
 Vem är du?
 Okänd
 Lögnare
 Hatar dig
 Du kan gå iväg, jag bryr mig inte om dig
 Varför skall jag lyssna?
 Vem är kompis med dig?
 Fiende
 Du är Jävulen
 Du är den värsta som finns
 Varför finns du enns?
 Ihop
 Du är det bästa som finns

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards